Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2014 20:19 - Имаме ли право да върнем доставена стока, например - парфюм?
Автор: parf Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 584 Коментари: 0 Гласове:
3



imageДа допуснем, че си поръчвате през интернет да Ви доставят парфюм и го получавате. Имате ли право да го върнете? Да, в три случая. Първия, ако откриете видим дефект - нарушена опаковка, счупен флакон и други повреди. Връщате за сметка на доставчика и той е длъжен да Ви изпрати изряден продукт или да ви върне парите. Втория, ако поръчвате едно, а са Ви доставили друго. Връщате за сметка на продавача и той Ви изпраща правилния парфюм или Ви връща парите. Третия, ако всичко е наред, но решавате да се откажете от стокато. Имате право в 7 дневен срок да се откажете, но това вече е за Ваша сметка. Трябва стоката да е неразопакована и неизползвана. Ако опаковката е нарушена, няма да Ви премат връщане. Ако всичко със стоката е в ред (по закон, Вие сте длъжни да пазите стоката в 5 дневния срок), може да я върнете за своя сметка. Възстановяват Ви платената цена, но не и таксата за доставка. Ако си правите сметката да си поръчате флаконче с известен парфюм, да го пробвате и след това да го върнете, няма да се получи. Първо ще нарушите опаковката, второ ще го ползвате - и двете са основания да Ви откажат връщане. Но даже да имате сръчни ръце и да възстановите опаковката и да не си личи, че сте го използвали, неси заслужава за едната проба да се охарчите с 15 - 20 лв за доставка и връщане на парфюма. Иначе, потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откажеот получената стока в срок от 5 /пет/ работни дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка.




Гласувай:
3
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: parf
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 64358
Постинги: 67
Коментари: 172
Гласове: 84
Архив