Обяснението в редица български сайтове и онлайн магазини по отношение понятието "маркови парфюми" е, че те са парфюмерийни продукти с намалена концентрация на есенцията, които са произведени в парфюмерийна фабрика, в която се произвеждат и скъпи (с голяма концентрация) маркови парфюми. Това обяснение би следвало да означава, че става дума за т.н. парфюмирани води или дневни парфюми, които са на второ място според класификацията на Международната парфюмерийна асоциация.
Маркови парфюми от известни световни производители.
Иначе маркови парфюми са тези, произведени от известни световни марки в парфюмерийната промишленост, като не е задължително техните производствени фабрики и звена да са в Европа или в Америка. По-скоро, вече е практика, те да изнасят производството си в страни от третия свят, където при същите материали и технология, могат да разчитат на значително по-евтина работна ръка, което значително намалява цените на крайните из продукти.
Видове парфюми
Има различни видове парфюми, които се различават основно по концентрацията на използвания в тях аромат, от където идва и неговото потребителско свойство - трайност (по-голяма концентрация - по-голяма трайност). Концентрацията и трайността определят и цената на изделието. Колкото е по-голяма концентрацията, толкова е по трайно изделието, нанесено върху кожата на потребителя и толкова повече то се цени от потребителите и естествено цената му е по-висока
Компромиса е - концентрация - трайност - цена.
Оттук идва и компромиса, който правят потребителите - ако искате да ползвате хубав марков парфюм на прилична цена, то трябва да търсите продукти с по-ниска концентрация, но по-малка трайност, каквито са парфюмираните води (парфюмите за дрехи или дневните парфюми) или още по-ниското ниво - тоалетните води. Разбира се, това, че трайността им е по-малка, не означава, че след 5 минути уханието ще е изчезнала. По-скоро е най-вероятно да си осигурите парфюмиране поне за 5 часа, което почти покрива деня.
Каква цена би платил за смъртта си?
Samsung GALAXY Tab Official Commercial (...